måndag 10 november 2008

I don't like mondays...

...det sjöng underbara Tori Amos en gång och jag kan idag hålla med henne. I morse var vi så sjuuukt trötta och ingen kom upp ordentligt. Sen skulle jag bara lägga till lite Kanye West på iPoden innan jag cyklade till jobbet, dock gick något fel och jag var tvungen att ÅTERSTÄLLA min älskade iPod så allt som redan fanns där försvann. Jävla skit. Hann inte ens kolla att det funkade igen innan jag var tvungen att dra. En bra sak var dock att jag upptäckte att jag har 37 Sommarprogram på iTunes som jag inte hört! Ser fram emot mina strandpromenader i vinter då jag kan lyssna på dem alla. Om nu iPoden funkar alls dvs...

Nu har jag lunch på jobbet och det är rätt segt sådär som måndagar kan vara... Mycket returer av folk som verkar ha handlat på fyllan under helgen... Märkligt många faktiskt, som köper saker en lördag bara för att på måndagen komma på att det inte alls passade....

På onsdag kommer ett helt gäng med underbara, fina tjejer till Stockholm! Ska bli så himlans kul! Har längtat efter dem så mycket. Malin, Malin, Sarah och Maria. Några av dem ska bo hos mig och söka scenskolan också. Ser INTE fram emot min egen sökning just nu. Det känns bara svintungt. Ska försöka ändra på det på de...8 (!) dagar som jag har kvar. Nu ska jag äta lite mandarin och försöka lyfta min måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar