torsdag 13 november 2008

Mys och melankoli

Nu har jag både varit och pumpat och sen varit och fikat med trevliga göteborgsvänner i stan. Med fikat menar jag att de har druckit te och jag har tittat på :) Det var inte jobbigt eller så för jag var inte så sugen, mer på mat egentligen... men jag är ju så jävla fattig att det är sjukt! Till och med när lönen kommer så kommer jag att ligga back! Så jävla jobbigt. Har inte träffat mina finisar Lillan, Emmelie, Isa, Anna och Charlotte på ett tag nu... Känns tråkigt. Alla har ju mycket med sitt och jag har ju haft besök och så. Jag saknar dem bara!

Just nu känns det bara som att jag skulle vilja åka hem till mitt barndomshem och att allt skulle vara som det var förut, med en mamma och en pappa och ett hus och en trädgård och min katt. Men föräldrarna är skilda, huset är sålt och katta död :( Ok, nu är jag lite väl dyster. Blev bara avis på Lillan som ska åka hem till sina föräldrar idag. Det har inte varit så på så himla länge för mig. Att åka "hem" till det trygga, vanliga hemma liksom. Åh, vad jag kan sakna det ibland. Men jag har fortfarande världens bästa föräldrar så jag ska verkligen inte klaga.

Nu kommer faktiskt Sarah hit alldeles strax, Det ska verkligen bli underbart skojjigt. Henne har jag saknat minsann. Värsta lyxdagen egentligen, har ju fått träffa Malin Tengvard, Maria Lyttkens, Mattias Pettersson och Jonas Ek också! Ja, och Malin Molin förstås. Vilka godingar de är allihop!

Dags att städa lite innan Prussan dyker upp. Pöss så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar