tisdag 18 november 2008

Älskade vänner.




Idag har varit en seeg måndag med många returer på jobbet, men jag ska inte klaga. Dagen avslutades på bästa sätt: med scones och te hos Marcus och Isa och med många av de som jag räknar som mina närmaste vänner. Tänk vilken tur jag har ändå, som har råkat lära känna så otroligt många roliga, sympatiska, snygga, kloka, galna, coola och fantastiska vänner!!! Jag älskar dem verkligen och flera gånger under kvällen fick jag lyckorus av att bara få sitta med dem och lyssna på allt som sas (ganska mycket pratade jag själv också såklart...) och titta på dem och bara känna mig glad och trygg. Eftersom jag glömde kameran denna, alldeles ypperliga samkvämskväll blir det gamla bilder på några av mina käraste som var med ikväll. Tack snälla Isa och Marcus för allt mys och lycka till nu Karamellen på ditt primadonneuppdrag. Jag tror på dig!




Imorgon ska jag repa flitigt och behöver därför sova nu. Konstigt nog har min granne vägg i vägg valt att börja renovera (?) sin lya tio i ett en måndagsnatt... Bra jobbat grabben! Om han fortsätter länge till så får jag väl vira in mig i ett lakan och knacka på, men jag blir så nervös att det ska vara just det han väntar på.... Äsch, kanske bäst att låta det vara ändå. Jag får väl lyssna på iPoden eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar