söndag 9 november 2008

Hunger

Idag har jag ätit brunch på café String på Bondegatan med min underbara och snygga kusin Harriet. Hon kom hela vägen från Uppsala och vi har inte setts på... faktiskt kommer jag inte ens ihåg när vi sågs sist, så det var ett mycket kärt återseende. Brunchen på String knäcker, för 65kr får man allt vad man önskar sig av en riktigt bra frukost och ma kan ta hur mycket som helst mellan 10.30-13! Love it! Det blev mycket catching up och mycket mat. Sen gick vi tillsammans till stan för att Harriet skulle träffa några kompisar. Jag fortsatte till Moderna Muséet och kollade Mejans elevutställning och gjorde lite annat.
Tyvärr var ju vädret inge vidare men det var ändå skönt att vara ute och gå. Blev lite trött efter promenaden tillbaka men har ändå varit två gånger på affärn och handlat bakingredienser samt dammsugarpåsar. Nu har jag städat hela lägenheten och diskat ett berg av disk. Nu kommer Daniel hem och nu ska jag baka o göra middag.

Ska snart fatta hur man lägger upp bilder i inläggen... Blir ju lite roligare så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar