lördag 29 november 2008



Typ såhär känner jag mig. Det har inte vart nån ordning på känslolivet de senaste dagarna. Är ledsen och stressad och orolig. Över vad? Ja, jag vet inte... Det är just det. Jag vet verkligen inte varför. Känner bara att jag borde göra så mycket mer än jag faktiskt gör redan. Gällande allt. Träffa vänner, städa, träna, komma på en plan för vad jag vill i livet, baka, ordna med grejjor, bli rik... Allt har blivit mig övermäktigt på nåt sätt och jag orkar inte riktigt hålla samman bitarna längre. Vet inte om den här stan är bra för mig egentligen. Jag älskar den så mycket men det är något som stressar mig. Det kan helt enkelt vara så att jag jobbar lite mycket nu, men jag har inget val. Lägenheten är dyrare än någonsin och nåt måste man ju betala den med. Igår var jag iaf hemma hos Emmelie och det var jättemysigt. Vi såg på O Brother Where Art Thou? den är grym och man blir lycklig av all musik i den. För er som inte sett den kan jag varmt rekommedera den. Nu ska jag sova en stund och sen upp och jobba imorgon igen... Phu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar