tisdag 11 januari 2011

Topp/botten


Ok. Jag borde egentligen ha gått och lagt mig nu men eftersom jag inte är klar för bädden på långa vägar kan jag lika gärna göra en topp/botten-lista över dagen.
Vi börjar med topp:
  • Lillan fick jobb på pungen
  • Brorsan fyller år
  • Jag åt fruktsallad med vispgrädde till frukost (hade inget annat...typ)
  • Jag fick ett superduperfint paket av lillasyster på posten
  • Det var roligt på jobbet och jag jade massa energi (måste varit den vispade grädden!)

Ok, så kör vi en botten

  • Jag saknar Robbie
  • Jag har ätit äcklig mat och lite mat för jag är fattig
  • Jag är fattig
  • Jag har fått en räkning på rggröntgen som jag inte har råd med än
  • Jag orkar inte gå och lägga mig
  • Det är svårt att gå på gatorna för överallt är det isklumpar från helvetet (de som är för djävulska för att smälta)
  • Det är inte sommar
  • Vi får aldrig svar från det-där-som-jag-inte-kan-skriva-om-men-som-man-går-och-undrar-över-hela-jäkla-tiden.

Ja ok. Så idag vann botten. Men det känns ändå som att den här veckan är rätt bra än så länge. Det knallar liksom. Och idag hörde jag en vårfågelsång. DET är ju ett plus om nåt!

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det kul med konstant rädsla för att antingen ramla eller få en istapp i huvudet...
    Håller fortfarande tummarna!!

    SvaraRadera
  2. Alltså hur sjukt snygga är ni inte på den här bilden?! Jag vill också se ut sådär som ni!

    SvaraRadera