onsdag 5 januari 2011

Medborgarskolan överraskar

Alltså, jag har fått en ny idol. Igår när jag kom hem från jobbet hade vi fått hem lite kataloger från bland annat Medborgarskolan. När jag fixade lite mellanmål (ja, jag äter ibland mellis som en mellanstadieelev) bläddrade jag lite i den där katalogen och kollade vad det fanns för kurser. Ganska snart fastnade mina ögon på den här kursen och jag satte nästan ostmackan i halsen. Det här är ju det bästa skämtet som gjorts. Undrar om någon läser och tar det på allvar? Jag är rätt sugen på att betala kursavgiften på 800 spänn för 3 gånger och gå dit! Nån som är med mig?

5 kommentarer:

  1. Ahahaha, jag måste anmäla mig! Jag har alltid undrat hur man kastar bröd utan att träffa duvorna i huvudet!

    SvaraRadera
  2. hahahaha. jag är LÄTT med dig! å, jag ska öva som aldrig förr framför spegeln. hur ser jag ut när jag är ledsen? hur ser jag ut när jag är glad? hur ser jag ut när jag matar duvor?

    /paulur

    SvaraRadera
  3. Tror faktiskt att det är ett skämt. Typ man ska hitta skämtkursen i katalogen. De brukar ha en skämtartikel i Teknikmagasinet katalog också.

    SvaraRadera
  4. Haha! Vilken fantastisk kurs! Jag vill anmäla mig. Bums.

    SvaraRadera
  5. Ha ha. Oj, fick helt plötsligt en nyvunnen respekt för medborgarskolan. Kul skämt!
    /Harry-Barry

    SvaraRadera