onsdag 19 januari 2011

Den sega veckan trular på.

Vilken tur att jag har så goa kollegor! Idag har jag nämligen varit ganska trött. Vi har flängt runt hela dagen, så det är inte så konstigt att vi blev lite sega i huvudet tillslut.

Den här veckan har ju inte börjat lika stålande som föregående vecka, med undantag för en oerhört trevlig kväll igår. Jag försöker ändå hålla på de rutiner jag skapade förra veckan och det går väl ok. Diska är ju ofantligt tråkigt. Och när man inte kan dela upp det så att en lagar mat och en diskar så blir det ännu tråkigare. Eller, egentligen är det inte själva diskande som är värst. När man väl börjat tycker jag att det är helt ok. Men det är tanken på den odiskade disken som jag verkligen inte gillar.

Nu är dock musklerna lika trötta som huvudet, tänderna borstade, linserna uttagna, disken diskad och sängen står redo (och tom) att ta emot mig med öppna... eh... öppet...överkast.

Sprang på både Carro från Jakten på Julia och Alexander Stocks idag. Väldigt längesen jag såg någon av dem. Roligt att träffa fina personer när man minst anar det.

Men nu. Säääängen.

3 kommentarer:

  1. Mina barn blev förtjusta i alexander då vi såg Leva livet =)

    SvaraRadera
  2. Åhh, va kul att höra. Det ska jag hälsa. De har ju tydligen blivit rätt sågade i tidningarna så det kommer han bli jätteglad av att höra den goa gubben. :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar rubriken på det här inlägget. "Den sega veckan trular på" tycker jag låter som att det skulle kunna bli en fantastisk film!=) Annars är det förstås inte kul att din vecka är seg fina du, men du verkar göra ett fantastiskt jobb med att styra upp den. Kram från Harry

    SvaraRadera