onsdag 26 januari 2011

Sudda, sudda, sudda, sudda...


Nu ska jag lägga all kraft och energi på att vända den här dagen till en bra dag. Jag kom upp i tid. I riktigt jäkla bra tid till och med. Hade tvätt som skulle vikas och tas upp ifrån tvättstugan och det var nästan bara mysigt att stå där nere och vika lite. Det kom en granne i samma ärende och inte förrän hon gått därifrån så fattade jag att hon råkat ta MIN ikeapåse! Jag fick springa upp och leta ny påse och så ner igen och packa i ordning. Då hittade jag inte mina sporttights som jag behöver ikväll. Hinner inte hem efter jobbet så jag var tvungen att ha dem direkt, men de var borta. Med denna irritation i kroppen fick jag kuta med all packning till tuben (en tidigare än vad jag brukar ta, eftersom jag skulle äta frukost på jobbet), bara för att PRECIS missa den. Tio minuter till nästa. Tio minuter att bara sitta på perrongen istället för att leta tights eller äta frukost eller nåt annat mer värdefullt. Kom igen nu onsdag, work with me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar