måndag 3 januari 2011

Hemkomna och tillbaka till verkligheten

Så, nu har vi varit färdigt i paradiset på jorden, Yasuragi. Herregud. Jag kan inte fatta att det var i morse jag satt på en lite pall av trä och öste vatten över mig med ett ämbar och att jag låg i det heta badet med istapparna i taket ovanför. Det känns som en annan värld! Men åhhhhh, vad underbart det var. Det var vi värda. Och det var fett behövligt efter vår svullarnyårsdag som började vid ett och slutade halv tolv på natten.
Först åt vi pizza och kollade Ivanhoe. Sen fortsatte det med grönsaksdip, chips och ostbågar, smörgåstårta (Nicoles mammas hemmagjorda), cheesecake med varm hallonsås och så lite bubbel på det också :) Kameran åkte fram någonstans i mitten av allt härligt.

Mina i Phone-grabbar.
Andreas är också en iPhone-grabb med förkärlek till golvliggande.
Som tur är har han en fru som gillar samma saker. Aaaaw bless!

Becks var fnissig och söt och inte i närheten av så trasig som oss andra kändes det som... Kanske för att hon blivit vegan.
Efter ett tag blev golvliggandet da thang of 2011. Kan kanske ha att göra med att min lya inte är världsastor också...
Några fick ju plats i soffan iallafal... Värdparet måste ju sitta någonstans! Jag tror vi såg typ fyra filmer varav Ivanhoe, Polisskolan och Die Hard 3an var de bästa.

Tillslut avancerade även makarna Wilson till en möbel. Och när vi for till Yasuragi och tyckte att vi lyxade till det ordentligt for de 3 veckor till Filippinerna. Men det är de så oerhört värda de med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar