måndag 24 januari 2011

Åh denna ljuvliga måndag.


Det är inte ofta jag går hemifrån och har glömt något viktigt nu mer. Men nu i morse, när jag var så stolt för att jag var tidig och glad för att 3:an, som går precis utanför dörren, kom precis när jag kom, så hade jag glömt busskortet hemma i min andra jacka. Idiotiskt. Men tur i oturen var ju att jag inte hunnit ända till tunnelbanan när jag upptäckte det. Så någonstans fanns det ju en mening med det. Jag bestämde mig iaf för att totalt bortse från denna händelse eftersom den här veckan ska vara en fantastisk vecka. Basta!

1 kommentar:

  1. Way to go! Bra skall den bli, det har jag med bestämt! Och det fanns säkert en mening. Om du inte glömt busskortet utan hunnit med den tidiga bussen hade du kanske tvingats sitta brevid någon som luktade jätteilla, och då hade du fått gå runt och lukta jätteilla själv hela dan. Det hade inte alls varit kul. Puss /Harry

    SvaraRadera