onsdag 19 januari 2011

Hurra!

Ååååh, hur kunde jag vara så dum att låta världens finaste Marit och Lisette vara här hela kvällen utan att ta en endaste bild?

Vi hann helt enkelt inte med det, för det var så oerhört mycket som skulle avhandlas. Jag har saknat dessa två så galet mycket och det var inte förrän vi sågs nu som jag verkligen kände HUR mycket det var. Vi sågs vi halv sju och har babblat oavbrutet till midnatt. Om vi inte skulle upp och jobba imorgon hade vi kunnat fortsätta hela natten känns det som.

Thaimat från experterna över gatan, två flaskor vin (varav Liz drack ca 1/10 del), 1 stenugnsbakat bröd, tre goda ostar och ett stycke födelsedagstårta hann vi få i oss mellan pratet också.

Nu känns det alldeles tomt när de har gått. Nån liten ångest i kroppen sådär. Kanske för att jag är ovan att vara allena eller så har det med nåt annat att göra. En sjukt mysig kväll har jag iaf haft. Och det helt tack vare Marit och Liz.

Och nu är det Marits födelsedag! Grattis, grattis , grattis underbara, roliga, smarta, vackra och härliga du! Vad glad jag är att vi är kompisar!

4 kommentarer:

  1. Hon är sannerligen fin hon Marit.
    som dig tror jag =)

    SvaraRadera
  2. Hej Jossan!
    Försökt att ringa ett par gånger :)
    Jag kommer som hastigast förbi Stockholm på fredag.
    Har du lust att ta en drink eller två med mig då?
    Jag landar typ tio på kvällen så det blir först vid elva-tiden.. Ring mig i så fall! Puss puss puss

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken härlig trio..! Förstår att ni hade kul! =)

    SvaraRadera
  4. Tack fina josefin!! Jag är också enormt glad att jag träffat så fina smarta tjejer som ni! Tack för en helt fantastiskt mysig kväll och för den otroligt goda och överraskande tårta. Tack vackra människa!

    ( nu kan jag kommentera igen , googlekontot är liksom inloggat, jippi! )

    SvaraRadera