måndag 17 januari 2011

Början på vecka 3

Oj vilken måndag.

Det var lite segt i huvudet idag och jag var inte lika målmedveten som förra måndagen. Men det tog sig och nu efter jobbet har jag rört lite på mig och sen provat yoga på SATS. Det är ju inte riktigt min grej det där med yoga men det var ganska skönt den här gången. Kanske för att jag var ordentligt varm, eller för att den inte var lika avancerad som en viss annan yogaklass som en viss Denise hade med oss ibland på morgonen under Jakten på Julia. Så nu med mat i magen är jag ganska tillfreds igen.

Nu grinar jag mig igenom Idrottsgalan. Hur kan man inte grina under Idrottsgalan? Såna sjukt bra prestationer och alla känslor är liksom utanpå. Alla tillbakablickar på årets stora idrottshändelser, och på historiska ögonblick som Stenis alla superåk. Åhh, jag blir alldeles blödig. Det jag ser fram emot nu är en ordentlig underhållning av Romeo och Julia-gänget. Sedan jag började titta har underhållningen varit lite sisådär... Forever Young liksom... Njae..

1 kommentar:

  1. Man gråter hela tiden! Men jag hejade på annika...Herlitz =)

    SvaraRadera