onsdag 26 januari 2011

Godnatt

Efter en rätt så innehållsrik jobbdag med både rep, fix, bygg och en trip till den grekiska kolgrillen har jag spenderat kvällen i utomordentligt sällskap hemma hos Lillan och Keba. Tillsammans tog de det eminenta beslutet att återuppliva våra gamla tisdagsträffar. Varje tisdag förr i världen träffades vi ett gäng och myste tillsammans. Åt onyttigheter, lekte lekar, kollade So you think you can dance och pratade strunt. Det var underbart att få göra detta igen.

Sen jag kom hem har jag hängt tvätt och förbannat mig själv för att jag är så dålig på att komma i säng, på att blogga och på att förbereda mig inför audition nästa lördag. Men allt har sin tid. Nu är det till exempel sängtid. Fast jag inte har den minsta lusst att gå och lägga mig ska jag ta ett moget beslut och göra det iallafall. Vi ska ju för tusan spela föreställning imorgon kl. 10. Godnatt med er.

1 kommentar: