tisdag 21 december 2010

Wazzup?

En stolt flickvän bredvid en skäggig typ!

I söndags var jag i Kila kyrka strax utanför Stavsjö och lyssnade till en julkonsert med min fina Robert och kören Stavsjöventilerna. Det var en helt underbar konsert med många kända och okända julsånger. Robert är så duktig så att jag nästan dog lite. Han sjunger så bra att håren reser sig på armarna. När han sjöng O helga natt tillsammans med kören började flera personer gråta. Jag önskar att jag kunde spela upp det för er så ni fick höra själva.


Igår fick jag ta ännu en tur till kiropraktorn för att jag än en gång fick så fett ont i skuldran. Antagligen kom det av allt stillasittande på söndagen. Nu är jag iallafall utknäckt en gång till och förhoppningsvis blir det verkligen bättre nu. Man blir ju lite orolig när ens kropp strejkar på det här sättet, om och om igen.


IDAG är dock dagen då allt ska hända. Jag ska försöka träna lite försiktigt (det sa kiropraktorn att jag fick!), sen ska jag till IKEA och sen ska jag försöka handla alla klappar som än så länge bara finns i mitt huvud. Och sen! Sen ska jag på The Real Groups Julkonsert på konserthuset. Det har jag sett fram emot sen jag köpte biljetterna i september!

2 kommentarer:

  1. Tänk om det bli så här!
    http://www.youtube.com/watch?v=SOZ8Jv-ZZeg&sns=em

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, jag vet, tänk OM! Åh, älskade Johan Wester! Honom saknar jag nästan varje dag!

    SvaraRadera