tisdag 14 december 2010

Aje!


Sent inlägg. Det har varit en händelserik dag. Först rep på förmiddagen. Två sjuka på jobbet. Vi fick då inhopp av simon och bill som så klart var briljanta när vi körde kvällsföreställning i Tyresö. När vi packade in blev min skada i bröstmuskeln plötsligt mycket värre och efter slutlåten var jag sämre än någonsin. Åkte direkt till akuten på sös eftersom jag både hade huggsmärtor och andningssvårigheter. Tyvärr var det fett lång väntetid och jag är även i akuta fall en sjukt dålig väntare. Efter tjugo minuters väntan bad jag istället om mina 350kr tillbaka med lögnen att det kändes mycket bättre och drog hem. Imorgon åker jag till en kiropraktor som förhoppningsvis kirrar biffen. Nu har vi badat i badkaret och det hjälpte faktiskt lite. Lång dag! Men inte ett enda Lucia-tåg har jag sett!

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt att du ska ha så besvärligt med bröstmuskeln, hoppas verkligen att det blir bättre!
    Apropå tidigare inlägg tänker jag att "den som väntar på något gott"! Jag hoppas och tror och hoppas och tror håller tummar och händer och fötter och hoppas och tror..........Britt

    SvaraRadera