tisdag 7 december 2010

Värt en ram


Den här bilden valde jag av flera anledningar att rama in. 1. Jag är blekare än någonsin 2. Jag hade just vridit till nacken samtidigt som jag fick ett slag i huvudet så att jag var alldeles groggy. 3. Jag hade dessutom nästan slagit ut min tand med mikrofonen så blodet rann och min läpp såg botoxad ut. 4. Vi var i komikern Robins studio i Malmö och spelade. Jag menar, vem vill inte föreviga ett sådant ögonblick? Nu är vi på väg hem igen efter en (trots alla incidenter) lyckad föreställning. I natt sov vi så fruktansvärt dåligt för min och linns säng lät som en ostämd orkester om vi typ rörde ett lillfinger. Alltså är vi lite trötta redan såhär i början av veckan. Tur då att vi har en sex timmar lång bilfärd hem att ta igen oss på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar