tisdag 21 december 2010

Heja mig

Ok. Träningen avklarad. Gick sådär, för att inte säga jävligt dåligt. Mycket händer med kondisen om man inte kan andas ordentligt på några veckor. Men några kilometer i uppförsbacke tvingade jag mig till och sen var jag rejält trött.

Nu ska jag till IKEA och jag är lite nervös. Tänk om jag inte kommer ihåg hur man gör?! De har väl kvar de där pilarna i golvet så man slipper skämmas och gå åt FEL håll (Gud förbjude).

Japp. Det var det.

Nej förresten. En grej till... På gymmet var det Hem till gården på tv:n i omklädningsrummet. De har samma intromusik som när jag var liten, och är inte den ganska misledande? När man hör den tror man att man ska se ett äventyr likt Sagan om ringen och sen kommer otaliga gubbar med mustasch och gummistövlar och skakar på huvudet åt att ett får gått ner sig i ett träsk... Typ.

1 kommentar:

  1. Underbara Hem till gården! Jag gillar gubbar i träsk! :)

    SvaraRadera