söndag 5 december 2010

Same same but different



Åhh, jag kan inte säga nog hur frustrerande det är att min mobilkamera inte funkar. Massor av roliga inlägg går förlorade eftersom jag inte har någon bild att skicka iväg. Här kommer alltså en bild från förra årets julbak, men eftersom det är samma personer som gjort bullarna är de skrämmande lika.

Jag som tänkte softa hela dagen gjorde plötsligt en tvärvändning och vi hann gå och träna på varsitt gym, gå på överraskningsfest med fina människor i Sätra, komma hem, dammsuga och torka golv, försöka tvätta den pissgula tvätten på nytt och nu bakar vi alltså lussekatter. Klockan är ju bara 01.15 liksom...

Nu är vi snart redo för våra få timmar att fira andra advent tillsammans innan jag åker till Malmö. Ombytta roller från förra julen alltså, när det v ar Robert som ständigt var tvungen att åka tillbaka till Malmö.

1 kommentar:

  1. Ta tåget över till mig!!! Du är saknad av Runchen och Candy..

    SvaraRadera