onsdag 1 december 2010

Om det som är bra

Är ni trötta på att höra om att jag är labil och ena stunden jätteglad och andra stunden konstig och ledsen?


Bra. Då ska jag inte ta upp det igen i det här inlägget.
Vi koncentrerar oss på det som är B R A med stora bokstäver.
Till exempel att min bästaste Marcus fyller år just IDAG! Vi har redan setts och kramats och han fick en liten bit tårta. Ikväll blir det mera mys och då ska han få en present som räcker längre.
Igår träffade jag min kära kusin Julia och blev så glad och pigg av det mötet att jag skuttade hela vägen hem. Det är så härligt när fantastiska saker händer för människor som mer än någon förtjänar det!
Speaking of which, nåt annat helt fantastiskt är som sagt i görningen (nej, jag är inte gravid) men jag kan berätta mer om det typ nästa vecka kanske... eller veckan efter det.... Ååååh. Det kliar i fingrarna.
Något annat alldeles underbart bra är ju min kärlek Robert. Han är den bästa som finns. Nu jobbar både han och jag alldeles för mycket för att hinna ses ordentligt, men ibland hinner vi äta minibiskvier och gosas lite i soffan, och det räcker om man vet att det kommer bli mera tid över snart. Jättesnart!

3 kommentarer:

  1. Boka yasuragi vetja! Vi gav det i julklapp till varann. Kostar visserligen 2500 kr men man hade ju lagt rätt mycket pengar på nyår ändå...
    Kom kom så skålar vi i champagne! =)

    SvaraRadera
  2. Jag läste inlägget lite snabbt och hann i två sekunder missuppfatta parantesen om att du inte var på smällen!! Skrek omedelbart högljutt rakt ut i luften så Rune kom inspringande i tron om att jag gjort mig riktigt illa eller liknande.. hehe Så nu har jag avslöjat hur min reaktion på en sådan nyhet skulle vara AAAAAAAaaaaahhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!
    Puss puss

    SvaraRadera
  3. Men... men... men... Du får inte skriva sådär! Jag blir så sjukt nyfiken. Nu kommer inte jag att kunna sova...skit Josefin.

    SvaraRadera