söndag 12 december 2010

En bra grej och tre tyvärr

Kära bloggläsare,
idag har jag gått en långpromenad i solen. Det var alldeles underbart. Att röra på sig utomhus brukar annars vara min grej, men det har blivit väldigt lite av det den här hösten/vintern.

Sen har vi haft ett supermysigt glöggmingel på teatern med väldig variation på uppträdanden. Fett glad att få vara del i det där gänget. Jag gillar alla så sjukt mycket.

Tyvärr är min kamera på mobilen fortfarande paj och bilderna blir så fula att det känns omotiverat att lägga upp nåt på blorren, därav de väldigt sporadiska inläggen.

Ännu mer tyvärr är att jag än en gång har problem med vänster bröstmuskel. Det har nu i mer än en vecka legat som ett järnband runt hjärtat och lungorna som då och då gör det väldigt svårt att andas och ibland gör det fett ont. Orkar inte riktigt gå med det till kiropraktorn för jag hoppas att det ska lösa sig ändå. Men det verkar det inte göra så nu ska jag hitta tid till att fixa det.

Sista grejen som är tyvärr är att jag inte fått besked än om den dära hemliga grejen jag pratade om förut. Jag är lika ovetande nu som förra veckan och det är stressande. Det här beskedet kan nämligen bli hur kul som helst, men det kan också bli totalt jättejobbigt... Imorgon är dock en ny vecka och ni får gärna hålla en tumme för att ett besked kommer och att det är av positiv karaktär...

Ok. Over and out från v.49.

1 kommentar: