tisdag 16 februari 2010

Räddningen


Gårdagens tråkiga attityd verkar ha smittat även denna dags humör. Somnade i soffan alldeles för sent. Sov sista tre timmarna i min säng och gick upp alldeles för sent men allt annat än utvilad. Nu är jag äcklig och oduschad idag igen. Väl på tunnelbanan kom jag på att jag glömt värktabletter. Detta skulle kunna sluta med att jag får så ont att jag tuppar av. Då upptäcker jag att jag är på fel tunnelbana och har åkt tre stationer redan. När jag står och svär med gråten i halsen och har letat igenom väskan nio gånger känner jag plötsligt nåt vasst fyrkantigt i fickan. EN ipren. Vilken lycka! Den räcker säkert till lunchen i alla fall!

1 kommentar:

  1. Men vännen, vilken skitstart..! Hoppas Iprenen gör susen och att kidsen är extra snälla idag!

    SvaraRadera