torsdag 18 februari 2010

En minut innan sömnen

Idag har jag dansat lite streetdance. Det var roligt som fan. Jag är så glad att jag kan vara så snäll mot mig själv och inte ge upp om jag är kass. Då blir det mycket roligare och dessutom lär man sig ju mycket snabbare.

Innan det hade jag den bästa jobbdagen på länge. Fina, fina Anna-Lill, vilken fröjd det är att jobba med henne. Och fina, fina barnen på jobbet, vi har så ooootroligt fina barn, som är gosiga och busiga och ledsna och glada och skrattiga och arga och sömniga och hungriga och bajsiga och söta. Och de säger så roliga saker. Hela tiden.

En snabbfika med kära kusin Elsa hann jag med också efter jobbet. Hon är en sådan person man kan träffa när man inte setts på flera månader och allt bara är som vanligt.

Bäst med idag var dock den glada överraskningen om att Rob kommer upp imorgon. Det blir bara en dag och två nätter tillsammans eftersom jag ska iväg på en grej på söndagen, men ändock.De fyra kompakta veckor vi inte skulle ses är nu splittrade och stenen i bröstet är inte lika tung. Då återstår det att imorgon se ifall frågan i mitt senaste inlägg stämmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar