tisdag 16 februari 2010

Vill och vill du veta

Åååååååååhhhh, vad jag inte vill:

  • sova ensam i natt
  • gå upp tidigt som f-n imorgon
  • ha det såhär stökigt hemma
  • städa rent
  • skita i träning
  • tvätta av sminket
  • längta i 4 veckor efter Robert
  • sätta in mina viktiga papper i pärmar
  • gå till återvinningsstationen med mina hundra kassar fulla av kartonger och burkar
  • sova nu

Neggo? Javisst.

Vad skulle jag hellre vilja?

  • Ha en ledig dag imorgon
  • Vara sambo med Rob
  • Vara svinigt rik och betala en granne för att städa min lya
  • Ligga på en strand med en mojito i handen
  • Få massage
  • Äta revbensspjäll vid en sjö
  • Gosa in mig i en varm öppen famn
  • Äta citronmarängpaj i sängen och titta på I Mumindalen
  • Leka med Becka
  • Ligga

Inget av ovanståande kommer dock att hända så nu får jag helt enkelt hoppa i säng och hoppas på bättre lycka imorgon.

4 kommentarer:

  1. Haha, jag skulle lätt kunna skriva under på all of the above - utom möjligen Rob-bitarna... ;)

    SvaraRadera
  2. jag önskar också att du och robert var sambos (i stockholm) för då skulle det vara närmare att hälsa på och ni mår ju så bra då!
    kram från carro

    SvaraRadera
  3. vi leker i fantasin! med citronmarängpaj o mumindalen o mojitos o strand o alltiiiingggg!!!

    SvaraRadera
  4. Annika: Hahaha, nä, det skulle vara konstigt, då skulle jag behöva leta upp dig och vara arg :)

    Carro: Gulle dig. Snart kommer han ju, men man vill ju NU NU NU liksom. Då ska ni komma ofta och hälsa på tycker jag.

    Becks: Kom hem nu liksom. Bara kom hem. Jag pallar inte att vara halv längre.

    SvaraRadera