lördag 20 februari 2010

Ett fult inlägg

Jävla helvetespissfan.

Kan man inte bara få ett besked om någonting så att man kan planera sin framtid en smula iallafall.

Nyss kändes allt bra och roligt.

Nu känns allt skit och förjävligt.

Jag är så jävla trött på att behöva väga saker emot varandra hela jävla tiden.

Det känns som att ingen annan utom jag måste välja emellan jobb, kärlek, vänner och boende. Kan ingenting bara komma naturligt för en gångs skull?

Och den här förbannade snöstormen! Jag hatar den.

Till alla er som tycker att det här inlägget var otrevligt och fyllt av fula ord vill jag bara säga förlåt, men det var nödvändigt.

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas att allt löser sig snart.
    Kram

    SvaraRadera
  2. vad är det som har hänt som är så fördjävligt? kramar från carro.

    SvaraRadera
  3. I hear ya! Hoppas det löser sig. Under tiden, klart du ska få kräkas ut på bloggen..! Ses vi i veckan tro..?

    SvaraRadera