fredag 12 februari 2010

Mer än bra

Klockan är halv sju och om en kvart ska jag till tunnelbanan och åka till jobbet. Sista dagen på arbetsveckan! Känns mer än bra.

Bokade nyss biljetten ner till Malmö där jag kommer kunna klappa och pussa och bli klappad och pussad på. Känns mer än bra.

Jag och Yai-Li fick ett infall igår och bokade biljetter till Berlin i Mars. 110 kr per person tur och retur. Totalt. Känns mer än bra.

Fick nya linser igår efter att ha haft major problems med mina nya jag fick för en vecka sedan. Dessa kostade 400kr mer, men det är som att ha återfått synen och det kan man ju tycka att det är värt. Känns mer än bra.

Jag har inte packat en pinal inför resan ikväll, igår glömde jag mina vantar hos Yai-Li och lägenheten känns som ett bombnedslag. Känns mer än för jävla dumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar