onsdag 10 februari 2010

Gillas/Gillas inte

Gillas idag:
  • Att jobba med Anna-Lill, när jobbet är tungt är hon en solstråle
  • Madrassåkning i lång backe på gnistrande snö i strålande sol
  • Body Pump, jag tog mig iväg och KLARADE DET. Fy faaan va tungt det var. Men shit va skönt det är att komma igång.
  • Energi nog att laga god middag till mig själv. Idag, scrambled eggs och gigantosallad med valnötter och chèvre. Yummie yummie!
  • Att jag och Molin kanske kommer jobba tillsammans igen.
  • Snart är det SYTYCD på femman.

Gillas inte idag:

  • Min ruskigt stökiga lägenhet
  • Att tänka nyttigt i affären efter träning och nu sitta utan godsaker
  • Den tillsynes oprovocerade beskjutningen av en kille i mitt kvarter
  • Alla våldtäkter som sker överallt. Ibland känner jag att jag vill kräkas när jag tänker på det. Hur kan man ha sex med en 13-årig flicka medan hon gråter? Hur kan man som väktare (eller människa...) våldta en 18-årig flicka mitt på Sergels Torg mitt i natten? Härligt att väktare anställs för att behålla lugnet och hindra bad guys från att göra idiotiska saker! Jätteskönt. Verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar