fredag 5 februari 2010

Modigt gjort

Igår var jag på Grease-premiär med stadsminister Reinfeldt.

Reinhard och Reinfeldt. Där slutar likheterna.

Ok, jag var inte där MED honom liksom, utan med Lillan, Marcus och min älskade Robert. Härligt att få umgås med dem en helkväll.

Idag har jag varit modigaste modiga. Kastat mig ut i en värld jag inte är bekant med. Är oerhört nöjd med mig själv efter den bravaden och imorgon får vi se om nån annan också var nöjd.

Nu ska jag snörvlande lägga mig i ett skumbad tillsammans med den jag gillar bäst. Sömn och socker står högt på vill-ha-listan just i denna stund.

2 kommentarer:

  1. Bra där! Jag håller tummarna!

    SvaraRadera
  2. Du är så jävla bäst. Du fattar inte hur glad jag blev av att läsa din kommentar..! Tack söta, fina, generösa, duktiga du!!
    Och HEJA dig att du kastar dig ut..! Håller tummarna för dig!
    Massa kramar!!

    SvaraRadera