tisdag 9 februari 2010

Man får börja någonstans

Äntligen har jag lyckats ta mig ur soffan och till gymmet. Tyvärr hann jag inte mer än springa en stund på löpbandet eftersom jag skulle skynda hem till So you think you can dance. Tydligen började dock programmet en timma senare än vanligt... Typiskt. Men det bästa var ju att jag fick kuta som in i helvete eftersom jag trodde jag hade brådis.

Nu är jag hemma i den stökiga lyan igen och har just gjort middag till mig själv. Att laga mat ensam, till bara mig. Det kan vara det tråkigaste jag vet, näst efter travprogram eller att lyssna på långa utläggningar om folks drömmar. Oftast slarvar jag därför och gör nåt halvdant (typ mackor med chèvre och grönsaker som var gårdagens fantasifulla middagsmat) men idag blev det en ordentlig tomatsås med lök, fetaost, oliver, bönor och massa kryddor. Bra jobbat Josefin!

Snart måste jag banne mig ta lite beslut gällande min snara framtid. Tror jag ska börja med ett beslut av den lite lättare varianten, typ vad jag ska unna mig till efterrätt.

Slutligen: "Det bästa datingprogram du aldrig sett"...ehh, whaat?

1 kommentar:

  1. Det ryktas att du kommer till "Malmen" ikväll... Om du inte är en sån som klickar "jag kommer" för att vara snäll. :p

    SvaraRadera