tisdag 8 mars 2011

Turnéinlägg med familjära inslag


Nu sitter vi i ett hotellrum i Karlstad och gör olika saker. Jag har varit och tränat för första gången på länge eftersom de har ett SATS i Karlstad. Det var härligt och gav massa energi. Just nu känns det som att vi har världens absolut bästa jobb. Det är ett slitigt jobb men sååå fantastiskt när allt funkar bra.


Imorgon bär det av till Hammarö utanför Karlstad för en föreställning och sen åker vi till Hedemora.


Herregud. Jag kan verkligen inte hitta annat att säga just nu än var vi är och vart vi ska...


JO FÖRRESTEN! Idag är det ju både internationella kvinnodagen OCH fettisdagen (fittisdagen kanske?) OCH min älskade lillasysters födelsedag! Hon fyller 23 år och är inte så liten längre! Jag är så himla stolt över henne för hon är så mycket coolare, tuffare, roligare, smartare och snyggare än jag någonsin kommer bli. Heja dig Becka! Jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar