måndag 28 mars 2011

Blåsippan ute i backarna står, niger och säger att nu är det schizosäsong...


Nu börjar schizosäsongen... Kjol och tunna strumpbyxor men vinterkängor och tjockvantar... Jag hade världens bästa söndag igår och hann träffa tre fantastiska kvinnor som är inspirerande, snygga och coola! Ida, Yai-Li och Jonia. Jag hann dessutom tvätta, torka och vika mitt tvättberg samt pula med lite grejer hemma. Varje vår får jag en enorm längtan att göra om hemma. Förra året fixades golven, och väggarna i köket och en del av hallen. I år har jag bara möblerat om och köpt ett nytt diskställ... Får se vad mer jag hinner med. Nu sitter jag på fucking ersättningsbussen till Rågsved för om en kvart beger vi oss om Ystad. Hoppas jag får lämna tjockvantarna på hyllan där...

1 kommentar:

  1. Våga hata ersättningsbussarna!
    Hjärtat hämtade mig vid Globen idag.
    Orka

    SvaraRadera