fredag 11 mars 2011

Tråkade

Här är vi på ett supermysigt pensionat i Norberg. Här har vi varit ganska länge nu och tyvärr börjar vi få lite långtråkigt...

I morse när jag vaknade i vårt småblommigt romantiska rum (ja, det är jag och Linn alltså som bor här så det blir inte så mycket romance..) så hördes det starkt fågelkvitter från vårt öppna fönster och det var strålande sol och blå himmel. När man som jag, är halvblind när man vaknar, är det ganska lätt att hitta på saker. Den här morgonen hittade jag på att det var vår. Sådär på riktigt vår, nästan sommar-vår. Det känns inte som att det är så långt kvar nu tills det är så på riktigt...

Vi spelar inte förrän kl 18 ikväll. Just nu känns det väldigt segt. Jag skulle så gärna åka till Malmö och träffa Robert och sova med honom redan i natt. Men det går ju inte. INGA kommunikationer från Norberg gör att jag kan komma till Malmö redan i natt. Jag får snällt sitta med i bilen till Stockholm och ta morgontåget kl 06.00.

Det är lite svårt att ladda upp inför en spelning när man bara haft en seg dag utan något att ta sig för innan. Men nu jäklar ska vi försöka. Heja heja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar