lördag 19 mars 2011

Jag veeet. Jag suger.

Men haaaaaaaaaaallå?! Varför är hon Josefin så jävla dålig på att blogga i Malmö?

Svar: Jag vet inte riktigt. Kanske för att det är vår här och sol och ganska varmt eller för att vi sover så mycket på dagarna att vi plötsligt får jättebråttom att göra saker sen på eftermiddagen, kvällen, natten så att det inte finns tid. Eller så har jag bara tröttnat på att min mobil är så kass att den inte kan ta bilder och utan bild kan jag inte blogga från mobilen.

Varje kväll sedan jag kom till Malmö har jag sett en föreställning. Alla har varit totalt olika och dessutom varierat grovt i kvalité. Igår såg jag det mest pretentiösa jag någonsin sett på en teaterscen t.ex. Och innan dess såg jag Roberts avgångsklass helt UNDERBARA föreställning. Ikväll ska jag se Spamalot på Nöjesteatern med en kär vän och f.d. kollega i huvudrollen. Han är mer än två meter lång och pratar skånska. Några gissningar?

Jag har förövrigt inte fattat riktigt hur mycket pengar vanliga dödliga lägger på musikaler. Jag har ju en vän som förser mig med biljetter hela tiden i Stockholm. Men nu har jag pungat ut med 610kr alldeles själv för den här biljetten. Helt sjukt. Men förhoppningsvis värt det.

Nu har jag brådis så vi hörs sen igen. Puss och kram då

3 kommentarer:

  1. Kan det vara jakten på Julia-Johan Wester?

    SvaraRadera
  2. Med tanke på förra inlägget blev jag osäker om jag skulle våga läsa det här inlägget.. ;-)

    SvaraRadera
  3. Lillan: Japp. Rätt svar!
    Sus: HAHAHAHA. Jag dog lite när jag läste detta.

    SvaraRadera