söndag 13 mars 2011

En förträfflig helg i Skåne


I Malmö är det vår. Tyvärr är jag lika blek för det. Jag och Rob låtsades att vi precis kommit hem från Samos och försökte minnas hur brun och fin man kände sig då.
Jag har haft en alldeles ljuvlig helg som tyvärr tog slut alldeles för fort. Det var helt fantastiskt att få se Robert nya fina etta. Han har inrett den så fint och jag kunde slappna av på ett helt annat sätt än jag kan hemma. Dessutom har vi träffat några av de bästa personerna i landet denna helg och jag ville verkligen aldrig åka därifrån.
Nu sitter jag dock på tåget till Göteborg där jag ska ta tåget vidare till Uddevalla och bli hämtad av mina kära kollegor för att åka vidare till Tanumshede där vi ska spela imorgon. Ingen kan ju anklaga mig för att vara för fastrotad på ett och samma ställe, eller hur...?!

3 kommentarer:

  1. The wonderful life of turnering. Visst slås man av att vårt land är så sjukt långt?!

    SvaraRadera
  2. Josse, om jag såg ut som du då skulle jag aldrig göra något annat än att stå och spegla mig hela dagarna! Snyggo!

    SvaraRadera
  3. Nu är du väldigt nära vårt lantställe i Hamburgsund =)

    Avsked suger. Det värsta som finns.

    SvaraRadera