tisdag 22 mars 2011

Hjälp

Denna dag började med försovning men jag lyckades komma till jobbet i tid ändå. Ersättningsbusskiten till trots. Sen spelade vi två föreställning på hemmaplan. På vår scen i Rågsved. Tyvärr var jag inte så nöjd med min insats i första föreställningen och det verkade som om alla i ensemblen kände att vi kunde bättre. Därför kändes det SÅ skönt att hämta upp det till dagens andra föreställning som kändes riktigt bra.

Jag är så trött på att inte kunna mobilblogga som vanligt. Jag vill ha en såndära nu. En såndära som ni andra redan har. En såndära iPhone. Men vilket abonnemang är bäst? Vilket ska man välja? Några tips?

2 kommentarer:

  1. Vi har köpt våra via Halebop. Funkar helt perfekt. Ett par hundra i månaden bara.
    Kolla deras sida.

    SvaraRadera
  2. Åh jisses så vacker du är!

    Och kärlek på din blogg alltså, så fint alltihopa!

    SvaraRadera