söndag 6 mars 2011

Som jag saknat er!

Ååååhhh... mina kära vänner.

Efter mer än en veckas misslyckat bloggande med ingen mottagning och ingen fungerande telefon har jag nu varit hemma och vänt och då tagit med mig min dator. Jag är ledsen att det är ett hål i min blogghistoria nu, och jag hoppas att några av er är kvar.

Det har varit en helt sjukt händelserik och galen Norrlandsturné med strulande bilar, underbar publik, massor med snö, skidåkning i pistade soldränkta backar, skidåkning i offpistområde med livet som insats (4-real), bastubad, jacuzzibad, en förälskelse i Arjeplog och ett snabbt möte med min älskade mormor.

Tvåveckorsturnén slutade sent på fredagen. På lördagen jobbade vi och dag åkte vi igen. Jag och Robert hann träffas i åtminstone några timmar och det gav mig energi nog att fortsätta vara hemifrån. Nu är vi i Kumla och ska spela i Hallsberg imorgon. Sen fortsätter vi i Dalarna och Värmland under veckan. Jag tänkte köpa en ny telefon idag, men allt var stängt så tyvärr blir det nog sporadiska inlägg igen men det ska banne mig komma åtminstone ett om dagen.

Jag har saknat att läsa era bloggar också och nu har jag suttit i dryga timmen och försökt catcha upp på allt som hänt.

Ska lägga upp lite bilder från turnén så snart jag kan.

4 kommentarer:

  1. Ja ä kvar.
    Tänkte bara säga det. =)
    (Hörde att ni träffade på syster idag!)

    SvaraRadera
  2. Åhh, vad jag har saknat dig också. Härligt att få ett livstecken. Jag har inte precis varit orolig, för jag vet ju hur det är att bege sig "into the wild". Eftersom jag är en flitig smygläsare har jag dock haft svåra abstinensbesvär!
    Vilket tufft turnéprogram ni har, men ni får ju se och uppleva mycket på kuppen. Arjeplog till exempel och Kittelfjäll. Inte fy skam! Saknar dig massor. Lots of love!
    Mamma
    P.S. I morgon är det Beckas födelsedag och internationella kvinnodagen. :-)

    SvaraRadera
  3. & jag är såklart kvar. Men väntar på att du ska komma hem på riktigt igen, det är så tomt i stan & på teatern!! Puss!

    SvaraRadera