onsdag 16 mars 2011

Den misslyckade överraskaren


Här ser ni den mest misslyckade överraskaren i världen. Jag har inte kunnat skriva nåt på bloggen idag eftersom hela dagen innehållit massa ljug för min kära man. När vi spelat i Floda utanför Göteborg idag begav vi oss nämligen till Malmö. Men det hade jag inte berättat för Robert. Jag visste att han skulle repa till sent på kvällen men jag hade nyckel till lägenheten och kunde lämna mina saker där och sedan hinna med både middag på underbara Green Mango och filmen Black Swan med mina kära kollegor. Sen skyndade jag hem för att vänta på Rob. Men han kom inte. När jag ringde från "hotellrummet i Stenungsund" för att säga godnatt (egentligen ville jag ju bara luska ut när tusan han skulle komma hem och upptäcka sin fabulösa överraskning), hade han genomgång efter repet och då satte jag igång med lite mat så att han skulle få nåt i magen när han kom hem. Men han kom ju aldrig. När jag ringde igen för att "säga godnatt på riktigt" var han inte från teatern än och det visade sig att han skulle dricka öl med sina klassisar! Efter lite desperata nödlögner fick jag till slut krypa till korset och erkänna att jag ju var hemma i hans lägenhet och väntade. Då kom han iofs. hem som ett skott men överraskningen kändes rätt misslyckad. Och maten blev äcklig. Tur att jag har tur ändå, för min karl blev väldigt glad och nu har vi kramats och ätit och ska nu se Mad Men i sängen.

5 kommentarer:

  1. Du är nog i så fall den bästa misslyckade överraskningen jag hört talas om! Om du ringde mig på jobbet och sade att du var i min lägenhet och lagat äcklig mat skulle jag då bli superglad, och det blev ju Robert med!Jag tycker ni är så otroligt fina som hittar på så mycket överraskningar åt varann.
    Puss /Harry

    SvaraRadera
  2. Haha, men ååååh, typiskt..! Gulligt ändå ju. Tanken som räknas. Eller nått. ;)

    SvaraRadera
  3. Aah Green Mango..

    SvaraRadera
  4. green mango is tha shit.
    JAG BLEV LYCKLIGAST I VÄRLDEN!!!

    puss. / R

    SvaraRadera