tisdag 12 januari 2010

Tisdag

Den här dagen har innefattat:
  • Glädje över fin recension i DN.
  • Tysta tårar i medlidande till ett litet barn som saknade sin mamma och i gråtande hysteri försökte sätta på sig sin lilla lilla ryggsäck för att ensam ge sig av från dagis och leta efter henne.
  • Skrattanfall med magkramp som följd tillsammans med en ettårig liten kille med de rundaste glada kinder och gigantiska glimtande blå ögon som busar på det mest häpnadsväckande och roliga sätt. Fröken Josefin har stundtals stormtrivts på jobbet idag.
  • Powernap på två timmar efter jobbet.
  • Dammsugning, handling och diskning på kvällskvisten
  • So you think you can dance
  • Kort mys med Alex som är i fjärde till scenskolan i Stockholm
  • Funderingar kring vadjag är ämnad till att göra av mitt liv

Imorgon spelar vi igen och jag längtar. Imorgon ska svenskan komma så vi får väl se om de hakar på DN eller skriver ner oss totalt. På torsdag börjar jag jobba halv sju på morgonen och efter jobbet åker jag direkt på någon slags jobbkonferens med övernattning. Peppad? Inte särskilt.. men mest för att jag är så rädd att vara trött. Både på jobbet och under helgens föreställningar. Well, well, får väl leta reda på nån Stureplansprofil som kan guida mig i djungeln av uppåttjack om det krisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar