onsdag 27 januari 2010

Sista onsdagen

Åh vad skönt att ha den här föreställningen avklarad. Var lite orolig att jag skulle bli illamående igen, men jag blev bara väldigt yr och fick lite hettningar då och då, annars gick det som smort och vi hade en underbar publik som var med och skrattade från början. Alltid lika härligt att spela då.

Idag hade vi äran att besökas av Andreas, Nicole, Lisa och Daniel,varav den sistnämnda själv var med i revyn förra året. Alla verklade glada och jag var så glad att de kom! Känns alltid extra skoj att spela för folk man känner.


Imorgon öppnar jag igen, och trots att det känns oerhört vemodigt att det var sista onsdagsföreställningen idag så kommer jag inte sakna att komma hem så pass sent kvällen innan öppning. Ska vara på dagis 06.30. Det tar emot minst sagt. Ska bli mys att träffa barnen dock. Har saknat dem nör jag varit hemma och mått illa.


Vilker jevvla väder vi fått igen. Fick stanna och vila på väg till tunnelbanan! Tog typ en kvart längre att gå. Men hellre snö än slask, så jag ska inte klaga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar