onsdag 13 januari 2010

Sliten

Bästa föreställningen hittills idag. Tur att mamma, Monica och Malin var och tittade. Hela ensemblen och alla musiker var mer avslappnade och trygga och publiken var underbar. Det är så fruktansvärt roligt att spela då. Får se vad svenskan skriver på fredag dock... Man vet ju aldrig. Men å andra sidan är det väldigt bra sålt redan så det kanske inte gör något om recensenten ogillade oss.

Imorgon ska jag öppna på dagis för första gången. Jag ska åka hemifrån 05.50. Efter jobbet ska vi direkt till Nynäshamn och någon konferensgård och övernatta där. Är fett nervös att försova mig eller råka tuppa av av ren utmattning imorgon kväll. Innan föreställningen ikväll jobbade jag från 07.30, och dessutom var vi en kvinna kort i personalen. Min stackars kropp är sliten. Man är ju inte tonåring längre...

Ok. En bra idé kan ju vara att gå och lägga sig nu. Jag gör det då. Strax...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar