fredag 29 januari 2010

Allt på en gång



Ny, underbar skidjacka inhandlad! Snygg va?

Det var en julklapp frånsnälla pappa och som tur var hade de dessutom rea på Igor Sport på Götgatan. Allt var -50%, så jag fyndade ett par skidbyxor för 400 spänn, ett underställ och en varm tröja för nästan inga pengar. Då kunde jag ju inte stå emot ett par alldeles perfekta Nike Air springskor. De kostade ganska mycket trots att det var halva priset, men jag behöver VERKLIGEN nya jogginggummin så det var verkligen ett kap.

Med dessa nya kompisar i min ägo kunde jag ju inte göra annat än att äntligen gå och träna. Fick mig en ordentlig genomkörare av hela kroppen och skorna var fina och bra att springa i. Dock lämnade kroppen rätt mycket att önska gällande kondis och styrka. Men nu har jag ju fått tummen ur, så nu blir det snart ändring på det!

Nu dock måste jag börja göra i ordning här hemma inför ett oerhört efterlängtat möte. Min kärlek kommer hit idag och världen har sällan varit vackrare. Eftersom ost, vin och kex gick hem hos Tengil igår tänker jag bjuda på samma sak ikväll. Och till eh...en till...efterrätt blir det lite half baked av Ben&Jerry och deras eminenta crew.

Denna dagen innehöll plötsligt ALLT.

1 kommentar:

  1. Hahaha! Din mamma verkar ju underbar! Hälsa henne från mig att om hon vill prata lite om Robert och Twilight så kan hon ringa mig. Jag är osunt fixerad vid det här just nu men likt vilken missbrukare som helst så förnekar jag det och ger bara mig själv mer och mer hela tiden. Det är underbart. Ha det gött med Rob. Kram

    SvaraRadera