måndag 18 januari 2010

Ni säger...

så fina, bra och kloka saker.



Tack fina Ellan och ni två anonyma peppare som kommenterade tidigare inlägg. Jag ska verkligen ta till mig av era kloka ord. Visst har jag det bra. Det har jag verkligen, men ibland känns det så svårt att känna så. Jag snurrar in mig i massor av tankar och känslor om vad som är viktigt i livet som kanske egentligen inte är mina egna. Härligt att ni finns och kan ge råd och tröst.



Jag undrar dock över två saker. 1. Vad menas med "ett rygg jobb".. .? Är det bara jag som får ekivoka bilder på näthinnan? 2. Vem kan den hemliga lilla beundrarinnan vara som skriver så fint att jag blir både rörd och trygg på samma gång...?

Tack ska ni ha iallafall!



Carro och Emmelie, som också kommenterat, vad roligt att ni ska komma på revyn! Em, vi kan höras imorgon, om du vill boka innan så kan du klicka på länken uppe i högra hörnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar