torsdag 28 januari 2010

Mina jag och mig själv

Men va fan. Jag kommer inte ur min fucking soffa. Förlåt kraftuttrycken, men jag blir så trött. Här läser jag på diverse bloggar om folk som är så duktiga och hurtiga och varje kväll tänker jag att IMORGON. Då ska minsann jag också gå till gymmet och svettas och bli stark, men sen kommer jag hem och tycker plötsligt att det är sjukt mycket viktigare att kolla vem som vinner Top Model, vad de ska göra på Top Chef och hur kluvna mina egna toppar blivit. Jag är vinnare i Top Lazy. Jag är vinnare i Top Lame Excuses och i Top Get A Life.

Om jag finge drömma nu skulle jag på med träningskläder och sen ge mig ut och bråka med vinden fram till SATS och köra ett Pump-pass. Men det går ju inget pump-pass idag, så det bästa som kan hända är ju att jag drar mig dit ändå och åtminstone springer en stund.

Om jag känner mig själv rätt kommer jag ligga på soffan och dega tills Malin har slutat jobba och vi ska kolla klänningar och dricka vin på Beyond Retro. Ahhh, tag dig samman kvinna!

1 kommentar:

  1. Men du ar oxa vinnare i Top Well Put! Valdigt snartigt (ett uttryck som i sig hors lite for sallan, om det inte fatt comeback i svenska spraket sen min tid) skrivet... Forresten finns det val en viss ara ibland i att kunna vara Top Lazy? Det ar minsann inte alla som kan det, och manga skulle ma bra av det. Sa heja!

    SvaraRadera