onsdag 27 januari 2010

Tillbaka

Jaaa. Jag har vaknat och fått livet tillbaka. Alltså aptiten!

Det är så ljuvligt. Det första jag firade med var juleskum som jag köpte igår för fem kronor bara ifall att jag skulle bli sugen på det idag. Och det blev jag. Sen har jag fortsatt med äggröra, paprika, blåbärssoppa och apelsiner. Lövely!

Mina kollegor på dagis ville helst att jag var hemma idag också eftersom magsjuka är så smittsamt, och det var nog bra att få sova ut ordentligt. Däremot måste jag spela ikväll. Det kommer nog gå bra, men känns lite läskigt och osäkert att ge 100% på scen när jag varit så dålig precis. Men, men, det är två timmar kvar till dess jag måste åka, så jag ska vila ordentligt och det blir nog bra när jag väl är där.

Det tristaste med att vara sjuk (förutom att man har så jäkla ont förstås) är att man hamnar så efter med allt hemma. Nu är det ostädat och fult hemma och då får man liksom ingen inspiration till någonting. Kanske hinnar jag fixa lite innan jag ska åka. Måste bara kolla lite Oprah först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar