fredag 15 januari 2010

I'm still standing

Hemkommen från en riktigt trevlig konferens på Nynäsgården i Nynäshamn. Och bara så ni vet... förskolefröknar som ser snälla och beskedliga ut är inga lammungar. Igår dansades det på borden och skrålades mer än en målbrottsbrölande hockeykör till den inhyrda trubadurens skräckblandade förtjusning.

Mina arbetskamrater är jättefina och jag är så glad att jag hamnat på ett grymt ställe. Tröttheten var överkomlig men jag drack bara ramlösa hela kvällen för att orka hela dagen idag, och det gick ju bra. I'm still standing.

Nu sitter jag och frossar i Toffifee som jag fick i julklapp av en förälder på dagis och förfasas återigen av hur sjukt jäkla dåligt programmet Förkväll är. Pinsamt dåliga programledare som inte lyssnar på sina gäster, flamsar och allmänt otäcka.

Ikväll kommer mitt hjärta. Det ska bli så underbart härligt. Ska strax sätta igång och städa lite, men först ska jag handla lite på systemet och kanske lite på rean på Indiska.

Ps. Kom på Vasastansrevyn vettja! Vi fick ännu en helt ok recension idag i SvD, den kan ni läsa här http://www.svd.se/kulturnoje/scen/narkontakt-med-vasastaden_4090921.svd

2 kommentarer:

  1. we gonna come!
    Carro

    SvaraRadera
  2. jag ska komma. Ska bara se till att bli ledig först. Spelar ni i helgen nu? Puss Emmelie

    SvaraRadera