tisdag 1 februari 2011

Myten om "gott om tid"

Idag vaknade jag tidigt, tidigt av en skitobehaglig mardröm. Men eftersom jag tycker att det är tröttsamt att lyssna till andra människors drömmar (who cares om din chef bet av din axel och serverade till lunch... DET HAR JU INTE HÄNT!) så besparar jag er detaljerna.

Tyvärr somnade jag om just när jag borde gått upp och försov mig lite. Kom bara tio minuter försent, men ändock... Jag gillar verkligen inte att försova mig.

Det har gått lite segt på jobbet och vi känner oss alla lite trötta på att repa nu. Vi har repat mycket längre än vi är vana vid, det brukar ju vara väldigt stressigt innan premiärer och nu vill vi bara ut och möta publiken igen känns det som. Dock finns det ju inget som heter "gott om tid" i vår värld, så en vecka inna´n vi ska ut och köra blir en av våra kollegor sjuk och de sista dagarna har gått åt till att börja om från början och repa in en ersättare.

Alltså ligger vi lite efter igen och premiären i Örebro imorgon kan gå lite hur som helst. Men snälla, knip era tummar så kanske det går bra ändå.

Ska bli skönt att börja spela dagligen snart. Jag står inte ut med min egen matta kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar