onsdag 23 februari 2011

Tillbaka?


Äntligen! Jag har inte kunnat blogga sen vi åkte. Mobilen gav liksom bara upp. Men nu har inläggen jag försökt skicka kommit fram, fast i fel ordning... Idag har vi spelat i Robertsfors för en jättehärlig och entusiastisk publik. Sen ställde min fantastiska ensemble upp på att ta en avstickare till Skellefteå så att jag fick träffa min underbara, roliga och coola mormor en liten stund. Det var så härligt att träffa henne att jag inte har ord för det. Hon har vid 87 års ålder fortfarande en stencool humor och skämtar rått om det mesta. Närminnet är det tyvärr sämre med, men hon kom ihåg vem jag var under hela mitt besök och jag önskar att jag kunnat stanna längre. Nu åker vi mot Storuman där vi ska spela imorgon. Jag älskar Västerbotten. Jag vill bo här igen.

1 kommentar:

  1. Jag älskar också Västerbotten. Och dig. Vilken oslagbar kombination.

    SvaraRadera