fredag 11 februari 2011

Snökaos

Jahapp, så var det snökaos. Igen.

Eftersom Victor skadade ryggen igår kväll bestämde vi redan runt midnatt att ställa in dagens föreställning i Haninge. Det är ju aldrig roligt att ställa föreställningar, men såhär med facit i hand var det nog det bästa.

Nyss fick jag veta att vi inte ska komma till teatern överhuvudtaget eftersom kommunikationerna till och från Rågsved just nu är.... obefintliga. Så nu får jag några timmar på mig hemma att bli lite nervös inför call-backen till Dirty Dancing jag ska på snart.

Borde kanske åka dit en och en halv timme innan så jag vet att jag kommer fram.

4 kommentarer:

  1. Ja vi på gröna linjen kommer ingenstans idag. MEn de går visst bussar nu från hagsätra. Förra gången jag åkte ersättningsbuss tog det 2 timmar till Gullamars...

    SvaraRadera
  2. Dirty Dancing minsann! Ja du vore en perfekt Penny. Du ÄR Penny! Lycka till!!Britt

    SvaraRadera
  3. Tack fina Britt. Men Penny skulle jag aldrig klara för hon ska spelas av en grym dansare och det är jag verkligen inte, jag sökte storasyrran, Lisa. Hon som är lite stolpig och inte sjunger så bra. Men så illa som det gick på audition så blir det nog inget tyvärr.

    SvaraRadera