torsdag 17 februari 2011

Kristina från Duvemåla!

Jaa hörnini! Nu ÄNTLIGEN, efter att behövt ljuga länge för er, och alla våra nära och kära, kan jag nu få berätta att min fina, fina kille Robert Noack ska spela Karl-Oskar i Kristina från Duvemåla.

Det blir hans första roll efter scenskolan! Han är verkligen helt fantastisk! Jag är så sjukt glad och stolt och fnissig. Att vi ska ha distansförhållande mellan Helsingfors och Stockholm i mer än ett år är ju ett senare problem...



Kolla här vad fin han är och se vilka andra som fått rollerna:

7 kommentarer:

  1. Det är så häftigt så jag orkar inte... Vilken debut!! STORT grattis till Robert och till dig som tipsade om audition och kom så pass långt själv..!

    SvaraRadera
  2. Fan va kul för honom, grattis!!!

    SvaraRadera
  3. Asså det är ju så sjukt coolt! Det ska bli sjukt kul att se :D

    SvaraRadera
  4. Ojojoj!! Vilken grej! Grattis till honom! Och till Helsingfors är det bara en timme med flyg :)

    SvaraRadera
  5. Woooow!!! Otroligt =)! Grattis!

    SvaraRadera
  6. Vänta nu..jag skrev ju en kommentar här igår =) Äh, det är värt fler =)

    SvaraRadera