fredag 11 februari 2011

Var är systrarna när man behöver dem? Svar: i Göteborg


Typiskt. Min call-back gick superdåligt. Den här galna jobbveckan har gjort att jag inte hunnit förbereda mig så mycket som jag önskat. Konstigt det där med auditions när man är inne i tre minuter och bara önskar att man fick göra om det. De där tre minuterna är över på så oerhört kort tid liksom. Och trots att jag försökt förbereda allt jag kunnat så blev jag nervig ändå och gjorde inte hälften så bra ifrån mig som jag borde ha gjort. Nu ska jag vänta till ikväll. Tydligen är juryn oenig om mig (jag gissar att regissören tyckte jag var ok men att den musikaliskt ansvarige tyckte nej) och jag ska få besked om ev call-back ikväll. Nu svarar ingen i telefon och jag vill bara att min fina lillasyster ska komma hem från göteborg och vara systrig och tröstig som bara hon kan.

1 kommentar: